Vilkår, betingelser og GDPR

Vilkår og betingelser for aflysninger

Workshopprisen er pr. deltager og ex. moms. Prisen omfatter forplejning, overnatning og kursusmateriale, medmindre det udtrykkelig angives, at en deltager ikke ønsker overnatning. Den fulde betaling skal være modtaget for at sikre dig en plads på workshoppen.

Hver enkelt deltagers workshop-betaling skal betales separat på tilmeldingstidspunktet.

Vi gør, hvad vi kan for at tilgodese dine behov og ønsker.

I tilfælde af aflysning eller overførsel af en workshoptilmelding gælder følgende:

·      Indtil seks uger før workshoppens første dag: gratis.

·      Mellem 6-4 uger før workshoppens første dag: 25% af workshopbetalingen vil blive opkrævet.

·      Mellem 4-2 uger før workshoppens første dag: 50% af workshopbetalingen vil blive opkrævet.

·      Mindre end to uger før workshoppens første dag: 100% af workshopbetalingen vil blive opkrævet.

Hvis du er forhindret i at deltage på kurset, har en kollega lov til at tage din plads, så længe alle kursuskrav er opfyldt. Vi ændrer gratis navn på kursist. Send venligst en mail til bolette.nyrop@gmail.com inden kursusstart, hvis du ønsker at give din plads til en kollega.

Flowling forbeholder sig ret til at tilpasse kursusbeskrivelserne efter behov og til at aflyse et kursus uden beregning, hvis antallet af tilmeldinger er utilstrækkeligt.

GDPR

Når du tilmelder dig en af vores workshops, giver du os samtykke til at bearbejde de personlige oplysninger, du deler med os i forbindelse med tilmelding og workshop. Vi bruger dine personoplysninger til at sikre et højt serviceniveau og kvalitet i vores ydelser. Dette sker i overensstemmelse med den generelle databeskyttelsesforordning (GDPR) og gældende love. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage ved at sende en mail til bolette.nyrop@gmail.com.

GDPR - Data Beskyttelses Politik

1 Introduktion

Vi er forpligtet til at beskytte fortroligheden, integriteten og tilgængeligheden af ​​vores kunders, leverandørers, partneres og medarbejderes data, herunder persondata. Beskyttelse af persondata er afgørende for os, og vi arbejder løbende på at sikre overholdelse af gældende databeskyttelseslovgivning, herunder den generelle databeskyttelsesforordning (GDPR).

Når Flowling behandler personoplysninger i forbindelse med levering af konsulentydelser, betragter vi os selv som databehandler, da vi behandler personoplysninger på vegne af vores kunder og i overensstemmelse med kundeanvisninger. Kunden og Flowling indgår en databehandleraftale indeholdende instruktioner, vilkår og betingelser for Flowlings behandling af personoplysninger.

Denne databeskyttelsespolitik indeholder oplysninger om Flowlings behandling af personoplysninger, når vi er dataansvarlig. Mere information om dette kan findes nedenfor. 

2  Vores databehandlingspolitik

Nedenfor kan du læse mere om de kategorier af personoplysninger, som vi behandler til hvilke formål og på hvilke juridiske grundlag.

2.1 Kundesamarbejde

Vi indsamler og behandler personoplysninger i forbindelse med samarbejde med vores kunder. Vi indsamler kun persondata, der er nødvendige til de aftalte formål, og vi beder vores kunder kun om at dele persondata med os, som er nødvendige til disse formål.

Generelt behandler vi kun generelle – ikke-følsomme – personoplysninger, herunder navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse på kunder og kunders ejere, samt navn, titel, telefonnummer og e-mailadresse på eventuelle kontakter med kunden.

Derudover indsamler vi data om vores kunder, samt vores kunders ledelsesmæssige relationer med henblik på generel kundekontakt og administration.

Vi behandler personoplysninger med det formål at kunne opfylde vores aftale med vores kunde, herunder:

·      at udføre arbejdsopgaver, der er nødvendige for, at vi kan levere de aftalte ydelser til kunden

·      at registrere den brugte tid og udstede en faktura

·      at sikre kvalitet og overvåge fremdriften af ​​projekter

Derudover er behandling nødvendig for, at Flowling kan forfølge en legitim interesse i at administrere, styre og udvikle vores forretning og ydelser, herunder:

·      at styrke vores forhold til kunderne

·      udvikling af vores forretning og tjenester (f.eks. identifikation af kundebehov og forbedringer i levering af tjenester)

·      styring af drift og vedligeholdelse af it-systemer, der stilles til rådighed for eller anvendes som led i servicering af kunden, samt hostingsystemer

·      administrere og styre vores hjemmeside, systemer og applikationer

·      at udføre statistisk bearbejdning og forretningsudvikling.

2.2 Leverandører og samarbejdspartnere

Vi indsamler og behandler personoplysninger om vores leverandører og samarbejdspartnere, herunder personoplysninger om deres medarbejdere.

Vi behandler data til kontraktstyring og for at kunne modtage varer og ydelser.

2.3 Besøgende på Flowlings hjemmeside

Vi behandler personoplysninger, hvis en tilmelding til en workshop eller nyhedsbrev sendes via Flowlings hjemmeside. Der kræves kun de data (navn, virksomhedsnavn, stillingsbetegnelse, e-mailadresse og telefonnummer), som Flowling har brug for for at give deltagerne/abonnenterne den bedst mulige oplevelse i forbindelse med deres interaktion med Flowling.

Dataene er kun tilgængelige for personer, der har et arbejdsrelateret behov for at få adgang til disse data. Dataene opbevares, så længe de er kommercielt relevante for Flowling, eller indtil den registrerede anmoder om sletning af dataene.

2.4 Tilmelding til kurser hos Flowling

Vi bruger dine personoplysninger, når du tilmelder dig et af vores kurser. Vi bruger dine personoplysninger for at sikre god service og kvalitet i vores ydelser. Dette sker i overensstemmelse med gældende lovgivning.

Vi behandler kun data, der er nødvendige i forhold til vores arbejde som kursusudbyder. Formålet spiller en væsentlig rolle i fastlæggelsen af, hvilken type persondata, der er relevant, samt omfanget af persondata. Vi bruger kun den nødvendige mængde data.

For at sikre, at vi kun behandler personoplysninger, der er nødvendige for tilmelding til kurser, har vi udarbejdet en datasikkerhedspolitik, der sikrer beskyttelsen af ​​dine data. For at beskytte dine data mod uautoriseret brug, bruger vi løsninger, hvor data kun er tilgængelige for medarbejdere med et arbejdsrelateret behov for at få adgang til dine data.

Når du tilmelder dig et kursus, giver du samtykke til vores behandling af de personoplysninger, du afgiver i forbindelse med kurset og tilmelding. Dine personlige data vil blive slettet, når vi ikke længere har en legitim grund til at opbevare dem.

3. Kilder

Flowling indsamler persondata direkte fra dig og/eller tredjeparter, såsom vores kunder, eller fra offentlige myndigheder.

4. Videregivelse af personlige data

Vi videregiver kun personoplysninger, når der er juridisk grundlag for at gøre det.

4.1 Andre tredjeparter, der leverer varer eller tjenester

Vi bruger lejlighedsvis andre tredjeparter, såsom underleverandører, i forbindelse med levering af vores ydelser. Sådanne tredjeparter kan få adgang til persondata, for at de kan levere den aftalte ydelse. Flowling indgår databeskyttelsesaftaler, som er nødvendige for at sikre, at sikkerheden er på plads for at beskytte data og overholde vores databeskyttelsesforpligtelser.

Flowling bruger også underdatabehandlere som en del af vores daglige it-drift. Det betyder, at personoplysninger behandles af Flowlings underdatabehandlere. Disse underdatabehandlere er placeret inden for EU.

4.2 Offentlige myndigheder eller tredjeparter, som krævet af og i overensstemmelse med gældende lovgivning eller regler

Som led i vores arbejde kan det være nødvendigt at dele persondata med offentlige myndigheder mv. Dette vil kun ske, hvis og i det omfang, gældende lovgivning kræver det og vil altid ske inden for rammerne af den gældende persondatalovgivning.

5. Videregivelse og sletning af personlige data

Personoplysninger opbevares i overensstemmelse med passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der sikrer et tilstrækkeligt sikkerhedsniveau. Generelt sletter vi persondata fem år efter afslutningen af ​​et projekt, medmindre særlige forhold gør det relevant at fortsætte med at opbevare persondataene. Data om kunder opbevares kun, så længe et kundeforhold eksisterer. Kundedata vil blive slettet tre år efter afslutning af det seneste projekt for kunden.

6. Dine rettigheder som registreret

Som registreret har du visse rettigheder i henhold til den generelle databeskyttelsesforordning. Dine rettigheder kan opsummeres som følger.

Den registreredes ret til indsigt. Du har ret til at få adgang til de personoplysninger om dig, som vi behandler.

·      Ret til at få berigtiget urigtige personoplysninger. Du har ret til at få urigtige personoplysninger om dig selv berigtiget uden unødig forsinkelse.

·      Retten til at få slettet personoplysninger. Du har ret til at få dine personoplysninger slettet på et tidligere tidspunkt, end når vores almindelige sletning finder sted, hvor det er relevant.

·      Retten til begrænsning af databehandling. Du har ret til at begrænse vores behandling af dine personoplysninger, hvor det er relevant. I sådanne tilfælde må vi kun behandle dine data med dit samtykke eller i nogle meget specifikke situationer som beskrevet i den generelle databeskyttelsesforordning.

·      Retten til at gøre indsigelse mod behandling af personoplysninger, hvis vores behandling er baseret på artikel 6, stk. 1, litra e) og (f). I sådanne tilfælde må vi kun behandle dine personoplysninger, hvis vi er i stand til at påvise tvingende legitime grunde til at gøre det.

·      Retten til dataportabilitet. Du har ret til at modtage dine personoplysninger i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format. Du kan også anmode om, at vi sender dine personoplysninger til en anden dataansvarlig uden hindring.

For yderligere information om dine rettigheder som registreret henvises til Datatilsynets hjemmeside (www.datatilsynet.dk), hvor du finder yderligere retningslinjer.

Når vi behandler personoplysninger baseret på dit samtykke, har du til enhver tid ret til at trække dit samtykke tilbage. Kontakt os venligst for at trække samtykket til vores behandling af dine personoplysninger tilbage. 

7. Ændringer i denne databeskyttelsespolitik

Vi anerkender, at gennemsigtighed er et løbende ansvar. Derfor vil vi med jævne mellemrum gennemgå og opdatere denne databeskyttelsespolitik.

Databeskyttelsespolitikken blev opdateret i oktober 2024.

8. Kontakt

Kontakt os venligst, hvis du ønsker at udøve dine rettigheder som beskrevet ovenfor, eller hvis du har spørgsmål til vores behandling af dine personoplysninger eller denne databeskyttelsespolitik.

Den dataansvarlige er:

Flowling ApS

CVR: 42767778

Att.: bolette.nyrop@gmail.com

Østerbrogade 52 2 th, 2100 København Ø 

9. Klager

Hvis du ønsker at klage over vores behandling af personoplysninger, bedes du sende en e-mail med detaljerne i din klage til bolette.nyrop@flowling.dk. Vi behandler din klage og vender tilbage til dig.

Du har også ret til at indgive en klage over dine rettigheder og Flowlings behandling af dine personoplysninger til Datatilsynet. For yderligere information om, hvordan du indgiver en klage til Datatilsynet, henvises til deres hjemmeside: www.datatilsynet.dk

10. Lovbestemte regler

De gældende lovbestemte regler for Flowlings behandling af dine personoplysninger kan findes i:

Den generelle databeskyttelsesforordning (GDPR) og Databeskyttelsesloven